Община девин
Програма „Развитие на човешките ресурси“
Във връзка с изпълнение на проект №BG05SFPR002-2.002-0132 „Укрепване капацитета на Община Девин“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
ОБЯВЯВА
Конкурс за заемане на длъжност „Социален работник“
1. Кратко описание на длъжността
Социалният работник ще подпомага дейността на Общинска администрация-Девин за изпълнение на правомощията й по Закона за социалните услуги (ЗСУ), произтичащи от чл.73 от ЗСУ, Закона за хората с увреждания (ЗХУ) и Закона за личната помощ (ЗЛП).
2. Минимални изисквания за заемането на длъжността:
- Образование: висше, завършена образователно-квалификационна степен „бакалавър“ в областта на педагогически науки и/или социални, стопански и/или хуманитарни науки и/или здравеопазване
- Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит по специалността ще се счита за предимство;
- Опит при изпълнение на проекти - предимство.
3. Специфични изисквания:
- Познания в спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и мотивация за работа с тях – предимство;
- Компютърна грамотност.
4. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- Писмено заявление за кандидатстване /по образец/;
- Автобиография по образец;
- Декларация по образец;
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда;
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации;
Документите може да получите на място в Общинска администрация-Девин, ул. „Дружба“ №1, етаж 3, стая №7 или изтеглени от електронната страница на община Девин. /ТУК/
Подаването на заявлението с приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в офиса на проекта – стая №7, етаж 3, Общинска администрация – Девин, ул. „Дружба” № 1, всеки работен ден от 8.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 17.00 ч. Крайният срок за подаване на заявления е до 17.00 ч. на 05.05.2023 г.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
5. Ред за провеждане на конкурса
Всяко постъпило заявление за участие в конкурс в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Девин.
Конкурсът протича в два етапа:
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания, в 3 (три) дневен срок от изтичане срока на обявлението;
- Интервю в 3 (три) дневен срок след проверката на съответствията на представените документи.
До по - нататъшно участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията. Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Девин на адрес www.dеvin.bg и/или на информационното табло в сградата на община Девин.
Интервюто се провежда от комисия, назначена от кмета на община Девин и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на съответната длъжност.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати в 3 (три) дневен срок от провеждането на интервюто.
Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
Процедура чрез директно предоставяне на БФП BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет“
Договор BG05SFPR002-2.002-0132-C01 „Укрепване капацитета на община Девин“
|