Бланки и формуляри за избирателите
Заявления по електронен път можете да подадете чрез Портала на ДАЕУ, на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-rights/izbori-2021
За да ползвате електронните административни услуги е необходимо:
• Да инсталирате на Вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
• Да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване(ССЕВ).
• Да имате инсталиран AdobeReader.
Заявление за гласуване с подвижна избирателна кутия от поставените под задължителна карантина или изолация към 04.04.2021 г.
Заявлението се подава в периода от 24.03.2021 г. до 31 март 2021 г. включително по един от следните начини:
• саморъчно подписано от избирателя и подадено от пълномощник с пълномощно в свободен текст, лично, по пощата или по факс: 03041 26 61;
• подписано и подадено от пълномощник с пълномощно в свободен текст, лично, по пощата или по факс: 03041 26 61;
• по електронна поща на адрес: , без квалифициран електронен подпис;
• чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги, без квалифициран електронен подпис, на адрес:ТУК
В заявлението се посочват имената на избирателя, ЕГН (личен номер), постоянният адрес или настоящият адрес, когато е направено искане за вписване в избирателния списък по настоящ адрес.
Към заявлението не се прилагат документи, освен пълномощно в свободен текст в случаите, в които се подава чрез пълномощник.
Заявителят се уведомява за включването му в избирателния списък за гласуване чрез подвижна избирателна кутия по телефон или чрез електронната поща, посочени в заявлението му.
|