Община Девин кани всички заинтересовани лица да подадат оферти за участие за възлагане на обществена поръчка чрез открита процедура с предмет: „Избор на изпълнител за изпълнение на СМР за обект «Алеи на туриста – І-ви и ІІ – ри етап» по проекти по мярка 4.1. «Развитие на рибарските области», подмярка 4.1.А «Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущите разходи на рибарските групи» по приоритетна ос № 4 «Устойчиво развитие на рибарските области» от Оперативна програма за развитие на сектор «Рибарство» на Република България, финансирана от Европейския фонд за рибарство за програмен период 2007 – 2013 г.»
Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на следните договори за безвъзмездна финансова помощ:
І – ви – етап –Договор № 245/21.10.2013 г. с наименование на проекта: «Алеи на туриста» по мярка 4.1. «Развитие на рибарските области», подмярка 4.1.А «Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущитете разходи на рибарските групи» по приоритетна ос № 4 «Устойчиво развитие на рибарските области» от Оперативна програма за развитие на сектор «Рибарство» на Рупублика България, финансирана от Европейския фонд за рибарство за програмен период 2007 – 2013 г.»
ІІ - ри етап – Договор № 272/22.11.2013 г. с наименование на проекта: «Алеи на туриста – ІІ етап» по мярка 4.1. «Развитие на рибарските области», подмярка 4.1.А «Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущитете разходи на рибарските групи» по приоритетна ос № 4 «Устойчиво развитие на рибарските области» от Оперативна програма за развитие на сектор «Рибарство» на Рупублика България, финансирана от Европейския фонд за рибарство за програмен период 2007 – 2013 г.»
1. Предмет на обществената поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е „Избор на изпълнител за изпълнение на СМР за обект «Алеи на туриста І-ви и ІІ – ри етап» по проекти по мярка 4.1. «Развитие на рибарските области», подмярка 4.1.А «Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущите разходи на рибарските групи» по приоритетна ос № 4 «Устойчиво развитие на рибарските области» от Оперативна програма за развитие на сектор «Рибарство» на Република България, финансирана от Европейския фонд за рибарство за програмен период 2007 – 2013 г.»
2. Обект на поръчката: строителство
3. Вид на поръчката
Открита процедура по чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП- по опростените правила.
4. Правно основание за избор на процедурата
чл. 16, ал. 8 от ЗОП
5.Обособени позиции: Не.
6. Код по Общ терминологичен речник
45000000 – Строително монтажни работи
45233252 – Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
39113600 - Пейки
7. Място на изпълнение на поръчката
гр. Девин, Община Девин
8. Срок на изпълнение на поръчката
8.1. Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде по-кратък от 60 календарни дни и не по- дълъг от 120 календарни дни.
Срокът започва да тече, считано от датата, следваща датата на получаване на Възлагателно писмо от страна на Възложителя за начало на строителните работи и съставяне на Протокол обр.2а по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
8.2. Договорът ще се счита за изпълнен с извършване на последното дължимо от Възложителя към Изпълнителя плащане.
9. Прогнозна стойност, начин и срокове на плащане
9.1. Прогнозна стойност.
9.1.1.Максималната стойност предвидена за настоящата обществена поръчка е в размер на 749 271,02 /седемстотин четиридесет и девет хиляди двеста седемдесет и един лева и 2 ст. /лева без ДДС.
За І – ви етап в размер на 374024.23 /триста седемдесет и четири хиляди и двадесет и четири лева и 23 стотинки / лв. без ДДС.
За ІІ - етап в размер на 375246,79 /триста седемдесет и пет хиляди двеста четиридесет и шест лева и 79 ст./ лв. без ДДС.
9.2. Начин и срок на плащане:
Начинът и сроковете за плащане ще бъдат както следва:
9.2.1.Първо плащане в размер на 50 (петдесет ) % от стойността на обекта, платимо в срок до 70 календарни дни от подписването на договор.
Второ плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени СМР, платими в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на обекта с констативен протокол, съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му до размера на сумата по договора, въз основа на подписан Сертификат за извършени и подлежащи на заплащане натурални видове СМР по офертните му единични цени, съгласно количествено-стойностна сметка. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок от 10 работни дни след отстраняването на несъответствията.
Приложени документи за изтегляне:
1. Обявление за публикуване - изтегли
2. Решение за откриване на процедура - изтегли
3. Документация за участие - срокът за изтегляне на документацията изтече на 20.01.2014 г. в 17.00 часа;
|